Badanie i projektowanie gier


W mocy od: 23 kwietnia 2024

Zasady kwalifikacji

1 .Na studia przyjmowani będą absolwenci kierunków humanistyka drugiej generacji, badanie i projektowanie gier, groznawstwo, filmoznawstwo, kulturoznawstwo oraz kierunków, których efekty uczenia się odnoszą się do jednej z dyscyplin z zakresu dziedzin nauk humanistycznych, społecznych lub do dyscypliny informatyka jako dyscyplin wiodących.

O przyjęciu decydować będzie w pierwszej kolejności ocena na dyplomie ukończenia studiów wyższych, w drugiej kolejności średnia ocen z toku studiów potwierdzona przez dziekanat/Biuro Obsługi Studentów (BOS) uczelni, która wydała dyplom.

Ocena na dyplomie absolwentów kierunków humanistyka drugiej generacji, badanie i projektowanie gier, groznawstwo, filmoznawstwo oraz kulturoznawstwo zostanie podwyższona o 20%.

 

2. Absolwenci kierunków, których efekty uczenia się nie odnoszą się do jednej z dyscyplin z zakresu dziedzin nauk humanistycznych, społecznych lub do dyscypliny informatyka jako dyscyplin wiodących przyjmowani będą na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej.

Za rozmowę kwalifikacyjną kandydat może uzyskać max. 50 pkt, w tym: znajomość zagadnień branżowych 20 pkt, znajomość metodologii badawczych stosowanych w dziedzinach humanistycznych 10 pkt, język angielski 15 pkt, oraz autoprezentacja 5 pkt. Rozmowa jest zdana jeśli kandydat uzyska min. 30 pkt.

Wynik końcowy uzyskany przez kandydata w postępowaniu kwalifikacyjnym jest wyrażany w punktach i podawany z dokładnością do trzeciego miejsca po przecinku.