Rekrutacja na studia podyplomowe i kursy na rok akademicki 2024/25

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Nowe media w sporcie

Szczegóły
Kod PD-NMS
Jednostka organizacyjna Kolegium IV
Forma studiów Niestacjonarne
Poziom kształcenia Podyplomowe
Czas trwania Jeden rok
Wymagany dokument
  • dokumenty uprawniające do podjęcia studiów podyplomowych
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (15.05.2024 00:00 – 30.10.2024 23:59)

Nowe media w sporcie

Szczegóły

Kod

PD-ZIK

Jednostka organizacyjna

Kolegium IV

Poziom kształcenia

Podyplomowe

Limit miejsc

20

Czas trwania

2 semestry

Wymagany dokument

·       dokumenty uprawniające do podjęcia studiów podyplomowych

Informacje ogólne

Studium przygotowuje do pracy w zakresie projektowania i przekazu treści w nowych mediach, pełnienia funkcji sportowego rzecznika prasowego. Kształci kompetencje z zakresu wykorzystania technologii informacyjnych, digitalizacji dokumentów, wizualizacji informacji, brandingu, e marketingu.

 

Absolwenci mogą podjąć pracę w klubach sportowych, związkach sportowych, instytucjach powiązanych ze sportem.

 

 Studium jest przeznaczone dla absolwentów studiów magisterskich i licencjackich. Przygotowuje do pracy w charakterze menadżera sportu organizatora imprez sportowych, zarządzającego mediami podczas imprez sportowych. Kształci umiejętności: przygotowania kampanii Public Relations, budowania wizerunku i marki instytucji i wydarzenia sportowego, podejmowania działań w zakresie promocji i reklamy oraz media relations.

 Zajęcia prowadzą doświadczeni pracownicy UKW, profesjonaliści, eksperci zakresu sportu, pracownicy instytucji, klubów i związków sportowych. Większość zajęć odbywa się w formie warsztatowej i hybrydowej. 

 

Umiejętności:

 •         przygotowanie kampanii reklamowej,

 •         kreowanie marki osobistej,

 •         sprawnego komunikowania w organizacji i poza nią

 •         networking i pozyskiwanie nowych klientów

 •         techniki komunikacji

 •         organizacji i przygotowywania imprez sportowych

 •         podejmowania działań marketingowych

 •         promocji instytucji w mediach

 •         budowania marki sportowej

•     technik negocjacji

•     budowania relacji z mediami

 

wiedza dotycząca:

 •         funkcji i zadań rzecznika prasowego

 •         wizualizacji informacji

 •         doboru narzędzi promocji

 •         pozyskiwania sponsorów

 •         zarządzania mediami

 •         public relation

 •         prawnych podstaw funkcjonowania instytucji, klubów i związków sportowych

 •         poznania technik sprzedażowych, CRM

 •         prawa autorskiego w digitalizacji

 •         informacji i komunikacji w sporcie

 •         budowania marki imprezy sportowej

•     webwriting w sporcie

 


 

Wymagane dokumenty

- odpis dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia

- ankieta osobowa, którą kandydat wypełnia podczas internetowej rejestracji na stronie odyplomowe.ukw.edu.pl

Miejsce składania dokumentów

Sekretariat ds. naukowych Instytutu Komunikacji Społecznej i Mediów
ul. Szymanowskiego 3, p. 1.38
85-074 Bydgoszcz,

Dodatkowe informacje

O przyjęciu kandydata na studia podyplomowe decyduje zasada kolejności zgłoszeń.

Kontakt

Piotr Grenda
Instytut Komunikacji Społecznej i Mediów,
Tel. (52) 32 66 435 e-mail:
grendap@ukw.edu.pl