Kod | SD-BPG |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Kolegium I |
Kierunek studiów | Badanie i projektowanie gier |
Forma studiów | Stacjonarne |
Poziom kształcenia | Drugiego stopnia |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | polski |
Czas trwania | Cztery semestry |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
Studia magisterskie są przeznaczone zarówno dla absolwentów kierunków związanych z grami i mediami, jak również dla osób które, ukończywszy inne kierunki, interesują się branżą gier, i albo pracują w tej branży, albo chcieliby się na tę branżę przeorientować. Są to studia dla praktyków, dla przyszłych badaczy, i dla entuzjastów, kładące nacisk na pogłębianie wiedzy teoretycznej o grach, branży gier, i o związanych z nimi zjawiskach kulturowych.
Więcej informacji znajduje się na portalu rekrutacyjnym.
Kandydaci z zagranicy będą przyjęci na podstawie odpowiednika polskiego egzaminu maturalnego/dojrzałości (studia I stopnia) lub oceny z dyplomu i średniej z toku studiów (studia II stopnia). W przypadku rekrutacji na studia pierwszego stopnia dodatkowo uwzględnia się oceny z zagranicznych świadectw spełniających wymogi określone w § 1 ust. 11 pkt 1-5 uchwały – jeżeli w kraju wydania nie ma odpowiednika egzaminu maturalnego/dojrzałości lub jeżeli nie został on w danym roku przeprowadzony.
1 .Na studia przyjmowani będą absolwenci kierunków humanistyka drugiej generacji, badanie i projektowanie gier, groznawstwo, filmoznawstwo, kulturoznawstwo oraz kierunków, których efekty uczenia się odnoszą się do jednej z dyscyplin z zakresu dziedzin nauk humanistycznych, społecznych lub do dyscypliny informatyka jako dyscyplin wiodących.
O przyjęciu decydować będzie w pierwszej kolejności ocena na dyplomie ukończenia studiów wyższych, w drugiej kolejności średnia ocen z toku studiów potwierdzona przez dziekanat/Biuro Obsługi Studentów (BOS) uczelni, która wydała dyplom.
Ocena na dyplomie absolwentów kierunków humanistyka drugiej generacji, badanie i projektowanie gier, groznawstwo, filmoznawstwo oraz kulturoznawstwo zostanie podwyższona o 20%.
2. Absolwenci kierunków, których efekty uczenia się nie odnoszą się do jednej z dyscyplin z zakresu dziedzin nauk humanistycznych, społecznych lub do dyscypliny informatyka jako dyscyplin wiodących przyjmowani będą na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej.
Za rozmowę kwalifikacyjną kandydat może uzyskać max. 50 pkt, w tym: znajomość zagadnień branżowych 20 pkt, znajomość metodologii badawczych stosowanych w dziedzinach humanistycznych 10 pkt, język angielski 15 pkt, oraz autoprezentacja 5 pkt. Rozmowa jest zdana jeśli kandydat uzyska min. 30 pkt.
Wynik końcowy uzyskany przez kandydata w postępowaniu kwalifikacyjnym jest wyrażany w punktach i podawany z dokładnością do trzeciego miejsca po przecinku.