Rekrutacja na rok akademicki 2024/25 dla osób nie posiadajacych obywatelstwa polskiego

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Badanie i projektowanie gier

Szczegóły
Kod SD-BPG
Jednostka organizacyjna Kolegium I
Kierunek studiów Badanie i projektowanie gier
Forma studiów Stacjonarne
Poziom kształcenia Drugiego stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe polski
Czas trwania Cztery semestry
Wymagany dokument
  • Dyplom ukończenia studiów wyższych
  • Dokument potwierdzający posiadanie wykształcenia średniego
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

(pokaż minione tury)

Studia magisterskie są przeznaczone zarówno dla absolwentów kierunków związanych z grami i mediami, jak również dla osób które, ukończywszy inne kierunki, interesują się branżą gier, i albo pracują w tej branży, albo chcieliby się na tę branżę przeorientować. Są to studia dla praktyków, dla przyszłych badaczy, i dla entuzjastów, kładące nacisk na pogłębianie wiedzy teoretycznej o grach, branży gier, i o związanych z nimi zjawiskach kulturowych.

Więcej informacji znajduje się na portalu rekrutacyjnym.


Kandydaci z zagranicy będą przyjęci na podstawie odpowiednika polskiego egzaminu maturalnego/dojrzałości  (studia I stopnia) lub oceny z dyplomu i średniej z toku studiów (studia II stopnia). W przypadku rekrutacji na studia pierwszego stopnia dodatkowo uwzględnia się oceny z zagranicznych świadectw spełniających wymogi określone w § 1 ust. 11 pkt 1-5 uchwały – jeżeli w kraju wydania nie ma odpowiednika egzaminu maturalnego/dojrzałości lub jeżeli nie został on w danym roku przeprowadzony.

1 .Na studia przyjmowani będą absolwenci kierunków humanistyka drugiej generacji, badanie i projektowanie gier, groznawstwo, filmoznawstwo, kulturoznawstwo oraz kierunków, których efekty uczenia się odnoszą się do jednej z dyscyplin z zakresu dziedzin nauk humanistycznych, społecznych lub do dyscypliny informatyka jako dyscyplin wiodących.

O przyjęciu decydować będzie w pierwszej kolejności ocena na dyplomie ukończenia studiów wyższych, w drugiej kolejności średnia ocen z toku studiów potwierdzona przez dziekanat/Biuro Obsługi Studentów (BOS) uczelni, która wydała dyplom.

Ocena na dyplomie absolwentów kierunków humanistyka drugiej generacji, badanie i projektowanie gier, groznawstwo, filmoznawstwo oraz kulturoznawstwo zostanie podwyższona o 20%.

 

2. Absolwenci kierunków, których efekty uczenia się nie odnoszą się do jednej z dyscyplin z zakresu dziedzin nauk humanistycznych, społecznych lub do dyscypliny informatyka jako dyscyplin wiodących przyjmowani będą na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej.

Za rozmowę kwalifikacyjną kandydat może uzyskać max. 50 pkt, w tym: znajomość zagadnień branżowych 20 pkt, znajomość metodologii badawczych stosowanych w dziedzinach humanistycznych 10 pkt, język angielski 15 pkt, oraz autoprezentacja 5 pkt. Rozmowa jest zdana jeśli kandydat uzyska min. 30 pkt.

Wynik końcowy uzyskany przez kandydata w postępowaniu kwalifikacyjnym jest wyrażany w punktach i podawany z dokładnością do trzeciego miejsca po przecinku.