Code | PD-NMS |
---|---|
Organizational unit | Kolegium IV |
Form of studies | part-time |
Level of education | After diploma |
Duration | One Year |
Required document | |
Ask a question |
Nowe media w sporcie
Szczegóły |
|
Kod |
PD-ZIK |
Jednostka organizacyjna |
|
Poziom kształcenia |
Podyplomowe |
Limit miejsc |
20 |
Czas trwania |
2 semestry |
Wymagany dokument |
· dokumenty uprawniające do podjęcia studiów podyplomowych |
Informacje ogólne
Studium przygotowuje do pracy w zakresie projektowania i przekazu treści w nowych mediach, pełnienia funkcji sportowego rzecznika prasowego. Kształci kompetencje z zakresu wykorzystania technologii informacyjnych, digitalizacji dokumentów, wizualizacji informacji, brandingu, e marketingu.
Absolwenci mogą podjąć pracę w klubach sportowych, związkach sportowych, instytucjach powiązanych ze sportem.
Studium jest przeznaczone dla absolwentów studiów magisterskich i licencjackich. Przygotowuje do pracy w charakterze menadżera sportu organizatora imprez sportowych, zarządzającego mediami podczas imprez sportowych. Kształci umiejętności: przygotowania kampanii Public Relations, budowania wizerunku i marki instytucji i wydarzenia sportowego, podejmowania działań w zakresie promocji i reklamy oraz media relations.
Zajęcia prowadzą doświadczeni pracownicy UKW, profesjonaliści, eksperci zakresu sportu, pracownicy instytucji, klubów i związków sportowych. Większość zajęć odbywa się w formie warsztatowej i hybrydowej.
Umiejętności:
• przygotowanie kampanii reklamowej,
• kreowanie marki osobistej,
• sprawnego komunikowania w organizacji i poza nią
• networking i pozyskiwanie nowych klientów
• techniki komunikacji
• organizacji i przygotowywania imprez sportowych
• podejmowania działań marketingowych
• promocji instytucji w mediach
• budowania marki sportowej
• technik negocjacji
• budowania relacji z mediami
wiedza dotycząca:
• funkcji i zadań rzecznika prasowego
• wizualizacji informacji
• doboru narzędzi promocji
• pozyskiwania sponsorów
• zarządzania mediami
• public relation
• prawnych podstaw funkcjonowania instytucji, klubów i związków sportowych
• poznania technik sprzedażowych, CRM
• prawa autorskiego w digitalizacji
• informacji i komunikacji w sporcie
• budowania marki imprezy sportowej
• webwriting w sporcie
Wymagane dokumenty |
- odpis dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia - ankieta osobowa, którą kandydat wypełnia podczas internetowej rejestracji na stronie odyplomowe.ukw.edu.pl |
Miejsce składania dokumentów |
Sekretariat ds. naukowych Instytutu Komunikacji Społecznej i Mediów |
Dodatkowe informacje |
O przyjęciu kandydata na studia podyplomowe decyduje zasada kolejności zgłoszeń. |
Kontakt |
Piotr Grenda |